Technologie Ford Pro Doručovací asistent automaticky vypne motor, zavře okna, zamkne dveře a aktivuje výstražná světla, když řidič dodávky zastaví.

Při každé zastávce by firmy mohly ušetřit až několik sekund, což by jim umožnilo doručit více zásilek, získat jistotu, že jsou dodávky bez dozoru v bezpečí, a snížit počet úkolů pro zaneprázdněné řidiče

Tato technologie je k dispozici pro modely dodávek E-Transit Van Transit Van se vznětovým motorem EcoBlue a automatickou převodovkou. K dispozici bude také u zcela nové dodávky E-Transit Custom Van a dodávek Transit Custom Van s automatickou převodovkou.

Valentýn, den plný květin, čokolády a romantických překvapení, která se zkrátka nemohou opozdit, je pro doručovací firmy a jejich řidiče náročným obdobím. Společnost Ford Pro nyní vyvinula novou technologii, která má zefektivnit mnoho důležitých úkolů, jež tito řidiči během zastávek vykonávají.

Funkce doručovací asistent 1 dokáže automaticky vypnout motor, zavřít okna, zamknout dveře a zapnout výstražná světla. To by mohlo pomoci zvýšit produktivitu podniků tím, že se zkrátí čas na jedno zastavení, a potenciálně umožní větší počet dodávek.

Tato technologie také zvyšuje klid řidičů
a manažerů vozového parku, protože zajišťuje, že dodávky zůstanou v bezpečí, i když řidiči opustí vozidlo, aby doručili zásilku. Kromě toho je navržena tak, aby snížila počet úkolů, které si řidiči musí pamatovat, a umožnila jim soustředit se na rozvoz a své okolí.


“ Doručovací asistent zkracuje řidičům seznam úkolů, zvyšuje komfort jejich cestování a dokáže zkrátit každou zastávku, což jim pomůže doručit více zásilek rychleji. Je to dobré jak pro naše zákazníky, tak pro jejich zákazníky – tím, že je zbavujeme spousty drobných úkolů, pomáháme k významným změnám,“ řekl Hans Schep, generální ředitel Ford Pro pro Evropu.

Jakmile řidič předá zásilku, doručovací asistent také zjednoduší proces odjezdu. Dodávku lze odemknout pomocí integrovaného bezklíčového vstupního systému a sešlápnutím brzdového pedálu se znovu spustí motor a okna se vrátí do původní polohy. Řidiči si mohou automatiku oken, výstražných světel a zamykání přizpůsobit svým potřebám.

Systém Doručovací asistent byl koncipován týmem designérů společnosti Ford, který přišel také s inovacemi, jako je například sklopný volant. Tato technologie je k dispozici u modelů E-Transit 2,3 a Transit se vznětovým motorem EcoBlue 2,4 a automatickou převodovkou. K dispozici bude také ve zcela nových dodávkách E-Transit Custom 2,5 a Transit Custom 2,6 s automatickou převodovkou, přičemž první dodávky zákazníkům se očekávají od léta 2025.

# # #

1 Systém doručovací assistent je v současné době k dispozici pouze u verzí Van modelů Transit se vznětovým motorem EcoBlue s automatickou převodovkou a elektrické dodávky E-Transit.

2 Deklarované spotřeby paliva/energie WLTP, emise CO2 a dojezd na elektrický pohon jsou stanoveny podle technických požadavků a specifikací evropských nařízení (ES) 715/2007 a (EU) 2017/1151 v posledním znění. Použité standardní zkušební postupy umožňují srovnání různých typů vozidel a různých výrobců.

3 Dojezd až 402 km na základě plného nabití systému E-Transit s možností prodlouženého dojezdu. Odhadovaný dojezd podle celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP). Uvedené hodnoty slouží pro účely srovnatelnosti a měly by být porovnávány pouze s jinými vozidly testovanými podle stejných technických postupů. Skutečný dojezd se může lišit v důsledku různých faktorů (např. povětrnostní podmínky, styl jízdy, profil trasy, stav vozidla, stáří a stav lithium-iontového akumulátoru).

4 Ford Transit 2,0 l EcoBlue turbodiesel homologované emise CO2 173-378 g/km, homologovaná spotřeba paliva 6,6-14,4 l/100 km.

5 Dojezd až 337 km při plném nabití systému E-Transit Custom. Odhadovaný dojezd podle celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP). Uvedené hodnoty slouží pro účely srovnatelnosti a měly by být porovnávány pouze s jinými vozidly testovanými podle stejných technických postupů. Skutečný dojezd se může lišit v důsledku různých faktorů (např. povětrnostní podmínky, styl jízdy, profil trasy, stav vozidla, stáří a stav lithium-iontového akumulátoru).

6 Ford Transit Custom Plug-In Hybrid homologované emise CO2 33-50 g/km WLTP, homologovaná spotřeba paliva 1,4-2,2 l/100 km WLTP a čistě elektrický dojezd 44-56 km WLTP. Transit Custom 2,0litrový turbodiesel EcoBlue homologované emise CO2 183-231 g/km, homologovaná spotřeba paliva 7,0-8,8 l/100 km.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!