BMW a AC Milán ohlašují nové dlouhodobé partnerství, díky němuž se z německé prémiové automobilky stane nový Automotive Partner a Rossoneri Premium Partner slavného italského fotbalového týmu.

Tyto dvě světové značky, vynikající ve svých oborech, budou spolupracovat na vytvoření budoucnosti. Společným mottem jejich činnosti je vášeň, inovace, udržitelnost a styl. Vize sdílená BMW i AC Milán spojuje jejich schopnosti vytvořit emocionální pouto se svými příznivci a zákazníky prostřednictvím kombinace hodnot klubu na hřišti i mimo něj spolu s osobitostí a komplexním přístupem BMW. Jsou to dvě značky s průkopnickým přístupem orientovaným na budoucnost, které ve svých oborech v průběhu let dokázaly generovat inovativní nápady a řešení pro budoucnost.

Italské zastoupení BMW Group a AC Milán budou úzce spolupracovat na vytvoření série společných exkluzivních akcí a iniciativ s cílem po celém světě spojit a nadchnout nadšence sportu, motorů a inovací.

Massimiliano Di Silvestre, prezident a výkonný ředitel BMW Italia S.p.A., uvedl: „V našem partnerství nebudou pouze synergie v oblasti komunikace a propagace. Naší ambicí je jít nad rámec technického obsahu tradičního partnerství a sdílet některé aspirační hodnoty našich značek tak, abychom byli ještě autentičtější. Tyto společné prvky se objevily téměř přirozeně během našich přípravných setkání. Klíčová slova budou kultura, styl, inovace, ale i společenská odpovědnost a udržitelnost společnosti jako celku.“

Prezident AC Milán Paolo Scaroni doplnil: „Jsme velmi hrdí na to, že můžeme v naší rodině prémiových partnerů přivítat mezinárodně uznávanou značku a automobilovou dokonalost, jakou je BMW. BMW je stejně jako AC Milán synonymem dokonalosti, stylu a inovací. Jsme proto nadšení, že můžeme podniknout tuto cestu společně k progresivní a udržitelné budoucnosti ve prospěch všech.“

Casper Stylsvig, hlavní finanční ředitel AC Milán, doplnil: „AC Milán a BMW jsou dvě globální ikony s legendárním historickým odkazem, společnou vizí a budoucností, která má společně co nabídnout. Ze strategického hlediska představuje toto partnerství důležitý okamžik v procesu růstu klubu, který umožní pomocí síly obou značek zapojit a nadchnout miliony sportovních fanoušků z celého světa.“

Jako prémiový partner bude BMW nedílnou součástí aktivit klubu přes digitální a fyzické platformy, a to včetně rozvoje poutavého obsahu. Díky novému partnerství bude mít AC Milán přístup k technologické vizi BMW a jeho inovativním řešením mobility, které budou k dispozici vrcholovému managementu, hráčům a zaměstnancům hlavního mužského týmu.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!