Mnoho praktických funkcí, včetně kontroly stavu vozu a nabíjení, plánování tras, vzdálené obsluhy funkcí, servisu, údržby a informací o chování řidiče
Nejlepší hodnocení v Apple App Store
Aplikaci lze vyzkoušet v demo režimu pro mnoho modelů

Aplikace BMW a MINI představují univerzální rozhraní mezi zákazníky, jejich vozy a danými značkami. Aplikace My BMW a MINI, které jsou plné chytrých funkcí, praktických služeb a užitečných rad, dnes používá více než deset milionů řidičů, dva miliony z nich dokonce na denní bázi. Desetitisíce uživatelů udělily aplikacím v Apple App Store pětihvězdičkové hodnocení.

Pieter Nota, člen představenstva BMW Group, oddělení zákazníků, značek a prodeje: „S více než 10 miliony uživatelů aplikací My BMW a MINI se strategie BMW Group zaměřená na posílení přímého kontaktu se zákazníky prostřednictvím digitalizace ukazuje jako velmi úspěšná. Aplikace umožňují našim zákazníkům přímou komunikaci s námi a současně i s jejich vozy, zároveň poskytují BMW Group přímý přístup k zákazníkům.“

Stálý přehled o stavu vozu a mnoho funkcí dostupných na jediné stisknutí*.
Díky aplikacím mohou mít řidiči neustále přehled o stavu svého vozidla. Pomocí aplikace lze také zamykat a odemykat dveře, aktivovat klimatizaci/ventilaci nebo si v závislosti na výbavě pomocí funkce Remote 3D View prohlédnout okolí a interiér vozidla. Kromě toho je možné z aplikace velmi snadno odesílat adresy cílů do navigačního systému vozu. Aplikace navíc dokáže spravovat služby třetích stran, jako je například Amazon Alexa**. Na záložce „Servis & Store“ může zákazník získat aktuální přehled o digitálních službách, které jsou pro jejich konkrétní vůz k dispozici nebo jsou již objednány, případně zde lze prostřednictvím ConnectedDrive pohodlně a flexibilně přidávat další funkce na přání. Ve spojení s BMW Digitálním klíčem Plus a v závislosti na výbavě vozu je možné pomocí aplikace My BMW ovládat provádění dříve uložených manévrů a automatických parkovacích funkcí i při pohybu mimo vozidlo, a to ze vzdálenosti až přibližně šesti metrů.

Aplikace nabízejí řadu praktických funkcí také pro elektrifikovaná vozidla. Zákazníci mohou například v reálném čase získávat informace o stavu nabití a dojezdu elektrických modelů a během nabíjení dostávat notifikace o dosažení cílového stavu nabití baterie, nebo také o případném neplánovaném přerušení nabíjení. V Evropě lze do aplikací podle potřeby uložit smlouvu zákazníka o nabíjení vozu BMW nebo MINI. Tím je umožněna digitální autorizace nabíjení prostřednictvím aplikace na více než 400 000 nabíjecích místech po celé Evropě. Služba BMW/MINI Charging provádí pohodlně každý měsíc pomocí uložených platebních prostředků vyúčtování.

Další klíčovou funkcí obou aplikací je správa servisních potřeb a údržby vozidla. Když má být vozidlo zákazníka podrobeno servisní prohlídce, obdrží zákazník notifikaci a může si přímo v aplikaci sjednat termín prohlídky. Celý servisní proces je aplikací provázen, a to přihlášením do servisu, prohlídkou servisního videa zaslaného servisními techniky, sledováním stavu prohlídky a platbou. Pokud se vozidlo zákazníka stane účastníkem nehody, aplikace samozřejmě nabízí také rychlý a efektivní způsob, jak zavolat BMW Asistenční službu.

Záložka „Explore“ poskytuje zajímavý obsah o značkách, produktech a službách BMW a MINI, včetně užitečných videí s návody, jak na to.

Speciální funkcí obou aplikací je demo režim, který nabízí možnost zvolit si vlastní konkrétní model, na jehož příkladu mohou zákazníci zjistit, jak aplikace fungují, aniž by měli svůj vlastní vůz. Demo režim vytváří autentický zážitek z vozů BMW a MINI v podobě téměř jako by uživatel měl vozidlo již v garáži.

Zákazníci BMW a MINI mají také přístup k informacím o stavu vozidla a dojezdu prostřednictvím příslušné aplikace na hodinkách Apple Watch.

Aplikace jsou od svého uvedení velmi žádané a jsou neustále vylepšované.
Aplikace My BMW a MINI byly spuštěny v červenci 2020 a nahradily své předchůdce, aplikace Connected. Od té doby jsou tyto aplikace neustále rozšiřovány a na základě zpětné vazby uživatelů dále vylepšovány. Obě aplikace budou i nadále dostávat aktualizace každé dva měsíce a jejich nabídka funkcí se bude rozšiřovat.

Od září 2022 umožňuje funkce „Moje cesty“ v aplikaci My BMW majitelům vozů BMW se všemi druhy pohonu sledovat statistiky jednotlivých cest z hlediska spotřeby paliva/elektřiny, průměrné rychlosti a emisích CO2. Funkce „Moje cesty“ budou v budoucnu dále rozšířeny, například o tipy na hospodárný a udržitelný styl jízdy.

Na záložce „Mapa“ může uživatel vyhledávat čerpací nebo nabíjecí stanice, a kromě jiného i pohodlně porovnávat ceny pohonných hmot, aniž by musel otevírat další aplikaci. Od prosince 2022 si mohou řidiči BMW v Německu a Rakousku na záložce „Servis & Store“ aplikace My BMW aktivovat také automatické platby za parkování přímo z vozu, případně ukončovat a prodlužovat aktivní rezervace, prohlížet si historii parkování a spravovat své platební metody.

*Rozsah funkcí aplikace My BMW a MINI je vždy závislý na výbavě vozu a zemi použití.

**Amazon, Alexa a všechna související loga jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti Amazon.com, Inc. nebo dceřiných společností. Amazon Alexa může být ve vozidle nainstalována pouze ve spojení s aplikací My BMW, účtem Amazon a účtem BMW ConnectedDrive. Podrobnosti o platných podmínkách používání naleznete na Amazon.com / Alexa Terms of Use.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!