FIAT Professional představuje svou novou rodinu inovativních vozů Ducato, Scudo & Doblò a v nové komunikační kampani „Inspired by the Future“ (Inspirováno budoucností) vypráví o neustále se rozvíjejících podnicích budoucnosti.

Nové vozy Ducato, Doblò a Scudo vyhovují potřebám tří společností a jedou vstříc budoucnosti, v níž hospodárnost, udržitelnost a konektivita nově definují způsob, jakým podniky pracují a vyvíjejí se.

Vyprávěním konkrétních příběhů skutečných profesionálů navazuje kampaň „Inspired by the Future“ na předchozí kampaně FIAT Professional „Driven by ingenuity“ (Poháněno vynalézavostí) a „Space for new ideas“ (Prostor pro nové nápady).

FIAT Professional představuje svou modelovou řadu Ducato, Scudo a Doblò pro rok 2024 prostřednictvím tří zajímavých, ale zcela autentických příběhů vyprávěných jejich skutečnými protagonisty. Nová kampaň, spuštěná prostřednictvím hlavních sociálních kanálů společnosti FIAT, představuje ve třech videích a rozhovorech skutečné příběhy tří firem a jejich majitelů. Každý jednotlivý příběh je věnován jiné společnosti a jinému modelu, jejichž prostřednictvím je možné se seznámit s konkrétními příběhy a s tím, jak se protagonisté inspirovali budoucností.

Videa, která čerpají inspiraci z firem budoucnosti a ilustrují jejich vývoj, ukazují, jak FIAT Professional mění všechny aspekty budoucích povolání, včetně těch nejpřekvapivějších. Nové modely Ducato, Doblò a Scudo jsou díky svým inovativním, udržitelným a elektrickým řešením mobility prezentovány jako ideální 100% propojená trojice, která splní všechny profesní potřeby.

Mezinárodní kampaň využívá komplexně všechny komunikační kanály a ukazuje, jak může odlišná myšlenka budoucnosti změnit i ta nejtradičnější povolání, představuje tři skutečné příběhy ze světa FIAT Professional, z nichž každý se odehrává v jiné evropské zemi – v Itálii, Španělsku a Německu. S heslem „Inspired by the Future“ (Inspirováno budoucností) tato kampaň poodhaluje, jak se vyvíjí způsob práce a následně jak je FIAT Professional připraven změnit způsob dopravy lidí a inovativně reagovat na nové potřeby a požadavky svých zákazníků.

Vyprávění začíná ve Španělsku, kde se divákům představuje společnost Groots, zabývající se zemědělstvím a používající technologie šetrné ke zdrojům, a její tři zakladatelé, Joaquim, Carlos a Alessandro. Obdělávání půdy není vždy nutné; společnost totiž díky svým inovativním řešením využívá nový způsob hospodaření ve světě, kde je nedostatek zdrojů. Na podporu tohoto nového a výjimečného úsilí představuje FIAT Professional stejně výjimečné vozidlo – nové Ducato, které se svým designem, hospodárností a flexibilitou osvědčuje jako dokonalý nástroj pro tuto jedinečnou činnost.

Ducato je vždy připraveno na jakoukoli misi a splní všechny potřeby svých uživatelů díky množství nabízených pohonů, a to především zásluhou své zcela nové elektrické verze, která nabízí bezpečnost, komfort a bohatou výbavu. S tímto elektrickým provedením, jejž vyvinula společnost FIAT Professional a může se pochlubit nejdelším dojezdem ve své třídě a neotřelým designem exteriéru a interiéru, nebude mít Groots žádné potíže s rozvážkou v různých částech města, a dokonce i mimo něj. S dojezdem čistě na elektřinu až 420 km a schopností rychlého nabití na 80 % kapacity za pouhých 55 minut zajišťuje hospodárný a spolehlivý provoz. Díky ve své třídě nejlepšímu vnitřnímu objemu s délkou nákladového prostoru o 21 cm větší než nejbližší konkurence a efektivitě nakládání je ideální pro společnosti s vysokými nároky na přepravu. Firmy, jako je ta Grootsova, tak mají k dispozici více prostoru pro své aktivity, což z modelu Ducato dělá ideálního partnera pro společnosti hledající spolehlivé, hospodárné a prostorné automobily.

Tento skutečný příběh o životě a práci, vnímaný takto moderním a revolučním pohledem, pokračuje v Německu zajímavým zjištěním: dnešní taxikáři nepřepravují pouze lidi, ale také zvířata. Ve videích vytvořených pro kampaň provozuje tuto neobvyklou, ale cennou službu budoucnosti Renè, podnikatelka stojící za značkou Tier-Taxi/Pet-Taxi. Díky důmyslným a inovativním řešením, díky nimž je jízda po městě méně stresující a mnohem bezpečnější, se nové Doblò pro tuto službu jeví jako ideální partner.

Všestranné, prostorné a flexibilní Doblò, které uspokojí potřeby každého, se suverénně pohybuje v městských ulicích a zónách s omezeným provozem, zejména ve své elektrické verzi. Díky pokrokové funkci Magic Mirror, která je tvořena dvojicí kamer – jedné pod pravým zpětným zrcátkem a druhé nad zadními dveřmi – mají řidiči Tier-Taxi/Pet-Taxi lepší rozhled než v běžném osobním automobilu, a to i v případě plně naloženého vozu. Ve vnitřním zpětném zrcátku Magic Mirror se zobrazují tři pohledy, což řidiči umožňuje bezpečněji manévrovat s vozem. Společnost Tier-Taxi/Pet-Taxi a její klienti si navíc mohou díky flexibilitě interiéru užívat špičkové konektivity a pohodlí jako v kanceláři.

Příběh končí v Itálii, kde nové Scudo slouží ve společnosti Pangaia Grado Zero, přední výzkumné organizaci, která nás seznamuje s materiálem nazývaným MuSkin. MuSkin je převratná 100% rostlinná alternativa živočišné kůže, která se získává z velké parazitické houby rostoucí na stromech v subtropických lesích.

I přes své kompaktní rozměry nabízí Scudo až 6,6 m3 nákladového prostoru a až 1,4 tuny užitečného zatížení. Pohodlná poloha při řízení a kompaktnost umožňují uživatelům strávit pracovní den bez stresu, a to dokonce i na delších cestách, navíc se stejným komfortem jako při řízení osobního automobilu. Společnost Pangaia Grado Zero považuje tento vůz za ideální zejména díky nejmodernějšímu řešení nakládání objemných předmětů a možnosti vjet do jakékoliv garáže.

Tato zajímavá kampaň, která navazuje na lidský přístup dřívějších kampaní FIAT Professional, ukazuje, že modely Ducato, Scudo a Doblò nejsou jen obyčejné „dodávky“, ale že ztělesňují odvážnou vizi budoucnosti práce a mobility. Každý z těchto příběhů o podnikatelském duchu a nápaditosti ukazuje, že FIAT Professional nezajišťuje pouze dopravu, ale umožňuje podnikům v neustále se vyvíjejícím prostředí prosperovat. Tyto vozy nejsou pouhými nástroji, ale jsou partnery v úspěchu, kteří vhodně zapadají mezi hodnoty a vize firem a směřují k budoucnosti, v níž hospodárnost, udržitelnost a konektivita nově definují způsob práce a dopravy.

Videa a rozhovory vytvořily kreativní agentury Leo Burnett a Sapient a produkovala je společnost Twister pod vedením William9.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!