Giulia a Stelvio ‘6C Villa d’Este ’ oslavují eleganci, sportovnost a Made in Italy, tedy základní pilíře DNA Alfy Romeo.

Exkluzivní prvky připomínají neocenitelné historické dědictví značky a ikonický model 6C 2500 SS Villa d’Este z roku 1949.

Přitažlivost klasických modelů Alfa Romeo a aktuální řady zdůrazňuje nová reklama.


Nové modely Alfa Romeo Giulia a Stelvio ‘6C Villa d’Este’ čerpají inspiraci z neocenitelného dědictví značky a ztělesňují její eleganci. Vozidla se vyznačují specifickou technikou a estetikou, například historickým třívrstvým červeným odstínem Etna, který připomíná barvu originálního modelu z roku 1949. Nové limitované modely využívají barvy a designové prvky modelu 6C 2500 SS Coupé, který Alfa Romeo produkovala ve čtyřicátých letech minulého století, autentického mistrovského díla automobilového umění 20. století. V Concorso d’Eleganza di Villa d’Este v roku 1949 získal vůz cenu „Referendum Grand Prix“, kterou uděluje publikum, a je tak synonymem ducha události.


Exkluzivní speciální série nabité řadou funkcí

Oba nové modely limitované edice jsou nabité nejvyspělejší technikou Alfy Romeo, což přináší potěšení z jízdy a pohodlí pro řidiče i ostatní cestující. V nabídce je celé spektrum motorizací. Giulia je vybavena vznětovým přeplňovaným motorem 2.2 o výkonu 190 k nebo zážehovou přeplňovanou jednotkou 2.0 Turbo o výkonu 200 k, v obou případech v kombinaci s pohonem zadních kol. Stelvio je nabízeno se vznětovým přeplňovaným motorem 2,2 o výkonu 210 koní nebo zážehovým přeplňovaným motorem 2,0 o výkonu 280 koní, a to v kombinaci s pohonem všech kol. Ve všech případech se jedná o celohliníkové čtyřválce s hnacím hřídelem z uhlíkového kompozitu a spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou. Speciální edice se kromě specifického odstínu karoserie vyznačuje také chromovanými rámečky oken a pětiotvorovými koly z lehké slitiny v rozměru 21 palců v případě Stelvia a 19 palců u Giulie. V interiéru čekají na cestující elektricky nastavitelná a vyhřívaná sedadla z béžové prémiové kůže s výšivkou „6C Villa d’Este“ na předních hlavových opěrkách. Palubní deska vyniká tvarem i speciální výšivkou. Součástí standardní výbavy jsou rovněž hliníková pádla řazení automatické převodovky. Pochopitelně zde nechybí ani asistenční systémy řidiče pro autonomní řízení 2 úrovně, zadní parkovací kamera s dynamickým naváděním, přední a zadní parkovací senzory, bezdrátová nabíjecí podložka pro mobilní telefony a automatické otevírání zavazadlového prostoru.

Dílenské zpracování a pozornost věnovaná detailům

Model 6C 2500 SS ‘Villa d’Este’ byl jedním z posledních modelů Alfy Romeo s žebřinovým rámem. Vyrobeno bylo pouze 36 modelů, každý doslova na míru zákazníka, což znamená, že každý z nich je zcela jedinečný. To je dokonalý příklad italského know-how, nenapodobitelného dílenského zpracování a pozornosti k detailům. Stejný přístup je patrný i na ostatních modelech Alfy Romeo, díky čemuž jsou ztělesněním kultivovanosti a osobitosti Made in Italy.

Ikonické místo, které formovalo historii značky

Pouto mezi Alfou Romeo a Villa d’Este začalo spojením mezi Milánem – rodištěm Alfy Romeo – a jezerem Como, kde se potkávala italská smetánka. Toto pouto obstálo i ve zkoušce časem a zůstává silné i dnes. I když se těžiště automobilového světa přesunulo k masové produkci, akce Concorso d’Eleganza se stala zářivou vzpomínkou na dobu, která se již nikdy nevrátí. Villa d’Este se stala místem, kde jsou pravidelně k vidění historické modely i koncepční vozy Biscione, přičemž mnohé z nich si odsud odnesly nejvyšší ocenění.

Trvalý a skvělý pocit

Bohatá nabídka prvků a zvláštní význam vyžadovaly vhodné médium: novou reklamu na speciální sérii. Reklama, kterou vyrobila produkční společnost Mercurio a kterou režíroval Marco Gentile, spojuje minulost a přítomnost, aby zdůraznila jejich vzájemné pouto jako i trvalý a skvělý pocit z řízení Alfy Romeo.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!