Působivý návrat značky Mitsubishi v Německu pokračuje, jak znovu dokazují aktuální výsledky průzkumu „Indexu služeb zákazníkům v Německu“ („Germany Customer Service Index“ (CSI)) uveřejněné americkou organizací J.D.Power and Associates, která je jednou z nejprestižnějších institucí v oblasti průzkumu trhu na světě. V tomto celosvětově uznávaném průzkumu spokojenosti zákazníků servisu se značka Mitsubishi umístila na předním místě v žebříčku všech výrobců automobilů na německém trhu.

Studie mimo jiné ukázala, že pracovníci poprodejních služeb, kteří poskytují komplexní podporu zákazníkům v průběhu návštěvy servisu, také informují své klienty o nezbytných servisních úkonech, které je potřebné na jejich voze vykonat, a následně si ověřují spokojenost zákazníka s poskytnutými servisními službami, což přispívá k budování důvěryhodného vztahu. Tato pozitivní zákaznická zkušenost vytváří důvěru a přispívá k tomu, že značka a její služby jsou vnímané jako pozitivní, důvěryhodné a doporučované.

„Za toto ocenění, ze kterého mám velkou radost a na které jsem mimořádně hrdý, bych chtěl vyjádřit svoji vděčnost především našim autorizovaným dealerům, kteří svojí neúnavnou prací každý den dokazují, že spokojenost zákazníků je pro ně prvořadá. Jen spokojení zákazníci jsou pak věrní výrobkům, značce i jednotlivým prodejcům, „komentoval výsledky průzkumu generální ředitel Mitsubishi Motors Deutschland Automobile GmbH (MMDA) Dr. Kolja Rebstock, a dodal: „Tento vynikající počin jednoznačně potvrzuje, že značka Mitsubishi je na správné cestě – od vyhraněného profilu samotné značky, přes atraktivní a úspěšné modely, až po mimořádně důležité služby zákazníkům a jejich kvalitu.“

Studie CSI vycházela z online průzkumu více než 8000 řidičů, kteří odevzdali poznatky o svých zkušenostech se službami autorizovaných servisů Mitsubishi, které navštěvovali se svými vozy v průběhu uplynulých tří let. Účelem průzkumu bylo určit spokojenost zákazníka se službami autorizovaného servisu na základě pěti kritérií, jako je kvalita služeb, dohodnutí si termínu návštěvy servisu, přístup servisních techniků, vyzvednutí si vozu ze servisu a v poslední řadě také kvalita samotných prostor servisu. Zákazníci servisu odpovídali na zmíněné otázky v časovém období od února do dubna 2017.

Martin Saitz, generální ředitel společnosti M Motors CZ, která je výhradním dovozcem vozů značky Mitsubishi do České republiky, k těmto vynikajícím výsledkům uvedl: „Nejnovější průzkum J.D.Power se sice týká autorizovaných servisů značky Mitsubishi na německém trhu, ale standardy autorizovaného opravce Mitsubishi jsou stejné pro celou Evropu a to od kvality poskytovaných služeb, přes technické vybavení servisu, školení a odbornou kvalifikaci zaměstnanců servisu, až po předepsaný postup oprav definovaných přímo výrobcem vozů Mitsubishi. Proto jsou výsledky průzkumu J.D. Power relevantní i pro Českou republiku. Zákazník autorizovaného servisu Mitsubishi v Čechách tak může očekávat prvotřídní služby vyškoleného personálu. Jsem velice rád, že nejnovější průzkum opětovně potvrdil, že spokojenost zákazníků je pro Mitsubishi na prvním místě a to nejen v Německu, ale také v celé Evropě včetně České republiky.“

zdroj: tisková zpráva M Motors CZ

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!