Rychle rostoucí značka prochází kompletní proměnou s cílem stát se symbolem inovací, výzev a trvalé udržitelnosti
Kia chce v souladu se svým strategickým ‚Plánem S‘ investovat přibližně 25 mld. USD, aby do roku 2027 nabízela na světových trzích celkem 15 elektromobilů včetně zcela nového SUV EV9 se třemi řadami sedadel, které se na trhu objeví ještě v letošním roce
Kia America v roce 2022 oslavila 30 let svého fungování a zaznamenala nejvyšší roční maloobchodní tržby v historii společnosti
TIME uvádí podrobnosti o tom, jak se Kia America zbavila pověsti dodavatele levných vozů na pozadí dlouhodobých snah značky o elektrifikaci

Kia byla včera zařazena na exkluzivní seznam stovky nejvlivnějších společností časopisu TIME, jenž poukazuje na firmy s mimořádným celosvětovým dopadem. Kia soustředěně pracuje na svém plánu stát se leaderem odvětví prostřednictvím popularizace elektromobilů a poskytování řešení trvale udržitelné mobility včetně vozidel pro speciální účely a podporování udržitelnějších způsobů výroby prostřednictvím recyklovatelných materiálů a čisté energie, jak vyplývá ze zapojení značky Kia do globální iniciativy RE100 Klimatické skupiny.

„V Kia věříme, že pohyb inspiruje k novým nápadům, a je nám proto ctí, že jsme se zařadili na seznam 100 nejvlivnějších společností roku 2023 podle TIME,“ uvedl SeungKyu (Sean) Yoon, prezident a CEO společností Kia North America a Kia America. „Záměrem značky Kia je nabízet takové nové produkty a smysluplné služby, které zákazníky inspirují a šetří jim čas na činnosti, které mají nejraději, a my proto budeme i nadále usilovat o prosazování pokrokového a zákaznicky zaměřeného obchodního modelu.“

Důvěra ve značku Kia se i nadále zvyšuje díky oceňovaným produktům, jako je například model EV6, jenž v poslední době získal titul Severoamerický užitkový vůz roku 2023, jakož i Sportovní auto roku 2023. Kia chce do roku 2027 na globálních trzích nabízet celkem 15 elektromobilů včetně nedávno uvedeného vlajkového SUV s označením EV9. Kia bude i nadále zavádět nové technologie a do všech nových modelů uvedených po roce 2025 bude začleňovat funkce konektivity, jejichž prostřednictvím budou zákazníci moci aktualizovat svá vozidla na dálku (OTA) ve prospěch co nejpříjemnějšího soužití s vozidlem.

Magazín TIME v rámci sestavování seznamu získává nominace napříč odvětvími, kdy oslovuje celosvětovou síť přispěvatelů a korespondentů, jakož i odborníků zvenčí. Redaktoři TIME následně vyhodnocují klíčové aspekty, jako například míru inovativnosti, ambice nebo úspěchy značky. Výsledkem tohoto hodnocení je pestrá skupina 100 firem napomáhajících definovat cestu do budoucnosti.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!