Společnost Kia obnovila své sponzorství soutěže League of Legends EMEA Championship (LEC) jakožto hlavní automobilový partner již šestý rok v řadě a prodloužila ho o tři roky až do roku 2026. Vzhledem k tomu, že je esport nejrychleji rostoucím sportem na světě, je League of Legends v současnosti světově nejsledovanější esportovou soutěží: finále mistrovství světa v roce 2023 sledovalo ve špičce 6,4 milionu diváků. Synergie mezi inovativní vizí značky Kia a cílovou skupinou LEC představuje optimální spojení, které vytváří pestré místo setkávání spojující různé generace prostřednictvím sdíleného zájmu.

Základní sezóna 2024 začíná oficiálně 13. ledna v novém studiu LEC v Berlíně v Německu. Finále soutěže League of Legends EMEA Championship 2024 se uskuteční koncem srpna v německém Mnichově. Od letošní sezóny bude Kia partnerem tří cen LEC, které jsou udělovány nejlepším hráčům každého splitu: Kia All-Pro Team, Kia Player of the Game a Kia MVP (nejužitečnější hráč) v rámci Split Award. Kromě toho bude Kia rovněž partnerem slavnostního předávání cen po skončení finálových bojů sezóny.

„Jsme rádi, že můžeme být i nadále partnerem League of Legends EMEA Championship, soutěžní herní ligy, která určuje standardy esportu,“ řekl David Hilbert, marketingový ředitel společnosti Kia Europe. „Těšíme se na to, že v následujících letech nabídneme fanouškům League of Legends další jedinečné zážitky.“

Kia je již šestým rokem hlavním partnerem LEC a nemůžeme být spokojenější s tím, čeho jsme společně dosáhli,“
říká Charlie Allen, ředitel obchodních partnerství pro region EMEA ve společnosti Riot Games. „Naše partnerství nejenže demonstruje angažovanost společnosti Kia v oblasti esportu, ale přispívá rovněž k udržitelnosti LEC jako celku. Posilování klíčových vztahů, jako je tento, nám umožňuje držet se na čele inovací a kreativity a nadále přinášet našim fanouškům zábavné a příjemné zážitky.“

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!