Mezinárodně uznávaný herec, který se celosvětově proslavil rolí Berlína ve filmu Papírový dům, účinkuje v reklamě na novou Alfa Romeo Junior.

V reklamě „Naučte se znovu milovat“ Pedro Alonso vyzývá k tomu, abyste se nechali vést vášní, a ne pouze racionálními důvody, a poznali strhující zážitek z jízdy za volantem kompaktního sportovního vozu, který se v daném segmentu stává novou definicí sportovnosti.

Alonso se narodil ve Španělsku, je malířem a spisovatelem a cítí se být hluboce spjat s italskou kulturou, hudbou a uměním.

Španělský herec Pedro González Alonso ztvárnil hlavní roli v reklamní kampani k uvedení nového kompaktního sportovního vozu Alfa Romeo Junior, který značku vrací do strategicky klíčového segmentu. Výběr této mezinárodní hvězdy odráží společné hodnoty – vášeň, odvahu, charisma a nepopiratelnou eleganci. Alfa Romeo prostřednictvím těchto hodnot prezentuje jedinečný zážitek z jízdy, který nový Junior přináší, a to v dokonalé harmonii mezi emocemi, rozumem a duší.

Jeho herecký výkon proměnil tuto postavu v kulturní fenomén, který přinesl Alonsovi nejen obrovské uznání, ale také status mezinárodní hvězdy. Netflix dokonce natočil pokračování této populární série, což podtrhuje herecké mistrovství, které si fanoušci tolik oblíbili. Berlín jako postava ztělesňuje neodolatelný šarm, sofistikovanost, charisma a tajemno – vlastnosti, které z Pedra Alonsa činí nejen skvělého herce, ale i ikonu stylu a odvahy.

Jeho vášeň se neprojevuje pouze v herectví, ale také v dalších uměleckých oborech, jako je malířství a psaní, k nimž přistupuje se stejným odhodláním a intenzitou, jakou Alfa Romeo vkládá do tvorby svých automobilů, spojujících sportovního ducha, nadčasový design a špičkové technologie. Jedním z takových vozů je samozřejmě i nový Junior, který v dané kategorii přepisuje pravidla sportovnosti.

Alfa Romeo Junior je stylový a jedinečný vůz
, který přináší zcela nový rozměr sportovního charakteru. Tento koncept přesahuje samotnou výkonnost a směřuje k ideálnímu pojetí sportovního ducha, jehož cílem je přilákat novou generaci „alfistů“, fanoušků značky Alfa Romeo. Junior má díky symbiotickému vztahu mezi člověkem a strojem schopnost okamžitě navázat emocionální spojení s řidičem. Pro značku Alfa Romeo je tento model vzrušující produkt, který si zaslouží být prožíván s vášní a plným zaujetím.

Nová reklamní kampaň na nový Junior proto musela vyjádřit odlišný způsob, jak „vnímat“ automobil a naplno prožít jeho sportovní charakter. Reklama proto promlouvá přímo k srdcím lidí, kteří se nechávají vést svými emocemi, aby se znovu naučili milovat a následovali ty největší vášně, které v sobě každý člověk má. Tak vznikla reklama „Naučte se znovu milovat“, v níž charismatická postava, kterou hraje Pedro Alonso, ignoruje logiku a nechává se pohltit niternými, tajemnými emocemi zamilovanosti. Nejde o prodej vozu, jde o to nechat se značkou Alfa Romeo okouzlit. Vždyť v životě jsou pocity, které jsou prostě neuchopitelné a nelze je vysvětlit pouhou logikou. Někdy stačí „myslet“ srdcem. A právě o to Alfa Romeo žádá své fanoušky i všechny ostatní: Naučte se znovu milovat! Kdo jiný než Pedro Alonso – se svým odvážným vystupováním a nepopiratelným šarmem – by mohl předat tak silné a intimní poselství, které změní naše myšlení?

Pedro Alonso, narozený v roce 1971 ve španělském Vigu, vystudoval prestižní Real Escuela Superior de Arte Dramático (RESAD) v Madridu. Než se stal mezinárodní hvězdou, exceloval ve španělských filmech a seriálech jako „Padre Casares“ a „Gran Hotel“, kde se proslavil složitými a charismatickými rolemi. Alonso je také velkým obdivovatelem italské kultury, což podtrhuje jeho zájem o práci s italskými tvůrci, jako jsou Paolo Sorrentino nebo Nanni Moretti.

Poutavý a napínavý klip s jazykem inspirovaným internetovým seriálem natočila kreativní agentura Migrante v režii Sébastiena Grousseta pro produkční společnost Akita Film. V první části videoklipu navíc zazní hudba Flavia Ibby a Marca Gualdiho (Red Rose Productions), zatímco ve druhé části jsou záběry doprovázeny skladbou „I Feel Love“ (P. Bellotte/G. Moroder/D. Summer), kterou vydalo vydavatelství Warner Chappell Music Publishing a kterou masterovali Flavio Ibba a Carlo Palmas, s hlasem Loredany Fadda (Red Rose Productions).

Alfa Romeo zve všechny své fanoušky, aby se na podmanivou reklamu podívali na oficiálních kanálech značky: celá 60sekundová verze je ke zhlédnutí na oficiálním kanálu YouTube.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!