Pod heslem „Nice to Meet You Again“ (Jsem rádo, že Vás opět potkávám) dnes MINI zahajuje kampaň „The New MINI Family“, která oslavuje příchod nového elektrického MINI Cooper a nového elektrického MINI Countryman. Kompletní 360° globální kampaň zahrnující TVC, OOH, sociální a digitální sítě a podpořená novým vizuálním světem přináší zcela nový přístup k tolik oblíbené a známé značce. Vznikla v rámci spolupráce kreativního týmu MINI a marketingové agentury Anomaly.

Kultovní klasika MINI je zpět. Tentokrát s novou generací vozů, které jsou více MINI než kdykoli předtím. Jsou plné nadšení a nápadů, jsou nekonvenční – MINI je automobilovou legendou, kterou milují generace od starých po mladé. V roce 2023 se představila nová rodina vozů MINI, která přináší inovativní technologie a zároveň si zachovává typické potěšení z jízdy, jasně rozpoznatelný design, jímž je MINI proslulé, a nové digitální zážitky, jež naplňují závazek stát se do roku 2030 plně elektrickou značkou.


Nové elektrické MINI Cooper kombinuje lokálně bezemisní mobilitu a pocit z jízdy jako v elektrické motokáře. Znovuobjevená ikona se zcela novým pohonným ústrojím se v nových variantách Cooper E a SE drží svých kořenů a klasických designových prvků. Největší model MINI, nové MINI Countryman, je prvním MINI vyráběným v Německu. Všestranné a výkonné nové elektrické MINI Countryman je ideální do města i do náročnějšího terénu.

„Nový, expresivní vizuální styl naší kampaně ‚Nice to Meet You Again‘ zajišťuje silnou pozornost a odlišení. Pojetí kampaně ve smyslu ‚digital first‘ nabízí řadu možností, jak oslovit komunitu MINI individuálně přizpůsobeným obsahem. Spolupráce s našimi partnery z agentur Anomaly a Media Monks byla velmi kreativním procesem, který nám umožňuje komunikovat DNA nové rodiny MINI jedinečným a emocionálním způsobem. Stejně jako nové modely MINI, i související marketing demonstruje inovaci a odvahu k novým řešením,“ říká Sebastian Beuchel, vedoucí marketingu & značky MINI.

Nová kampaň od společnosti Anomaly
, která zdůrazňuje progresivní vlastnosti nového MINI a zároveň oslavuje historický odkaz značky, znovu představuje kultovní automobilovou značku nové generaci. „Nice to Meet You Again“ (Jsem rádo, že Vás opět potkávám) ukazuje kultovní status MINI a jeho místo jako značky v kultuře. Kromě claimů značky „Big Love“ se kampaň zaměřuje na „Color-Blocking“, který akcentuje především digitální přístup a představuje konzistentní obsah po celém světě.


Automobily v kampani jsou soustředěny kolem lidí, pro které jsou postaveny. Osobnost, emoce a individualita jsou protkány celou rodinou MINI. Nové elektrické MINI Cooper – ikona – prozkoumává stylový a okouzlující svět, zatímco nové elektrické MINI Countryman je dobrodružnější a odvážnější. Videa ukazují svět prostřednictvím interakce vozu s lidmi. Pomocí techniky „pokřiveného“ ultra rybího oka divák vidí, jak je nová rodina MINI smyslná, osobitá a hravá. V rytmu skladby „Pump Up The Jam“ od Technotronicu jsou představeny nové vlastnosti nového elektrického MINI Cooper i nového elektrického MINI Countryman. Píseň se díky novému vydání stala opět kultovní a dokonale se tak hodí k nové rodině MINI. Od OLED displeje, který posádku přivítá jako přítel, přes interiér, který se mění podle nálady, po světlomety, jež na majitele mrknou, když vůz odemkne – tyto interakce se odrážejí v přechodech provázejících veškerý video-, tiskový i digitální obsah kampaně. Kruhový charakter je inspirován ikonickými designovými prvky MINI, známými od prvopočátku značky přes každý další model až po nejmodernější generace – tento hlavní prvek je zakotven v designovém odkazu MINI.

Joe Corcoran, ECD, Anomaly London, řekl: „Stejně jako v případě automobilů MINI bylo skvělé, že jsme se i my mohli při práci oprostit od běžných stereotypů automobilové reklamy. Ukazujeme tak lidi zajímavějším, bližším a osobnějším způsobem. S abstraktními ‚vsuvkami‘, které ukazují vlastnosti produktu. To vše za doprovodu dokonalého zvuku písně z konce 80. let.“

Dva 45′ reklamní spoty sledují nové elektrické MINI Cooper a nové elektrické MINI Countryman v různých terénech, městech a barevných tématech, jak komunikují se svými posádkami na jejich rozmanitých a někdy velmi odlišných dobrodružstvích. Kromě tohoto klasického formátu doplňují kampaň klipy a grafiky doplněné barevnými montážemi. Celkem bylo pro kampaň vytvořeno více než 1000 různých motivů.

Hlavní kampaň bude celosvětově spuštěna ve středu 18. října. Trhy jako EU, Velká Británie, USA, Čína, Japonsko a Jižní Korea budou brzy následovat.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!