Mustang Mach-E dostává pro modelový rok 2025 nová elektrizující vylepšení v podobě tří nových výrazných barev a vylepšení designu kol z lehkých slitin pro základní model a výbavu Premium
Nové uspořádání středové konzoly přináší „Superstalk“, který kombinuje ovládání stěračů a blinkrů; volič převodovky se přitom přesouvá na sloupek řízení, čímž se uvolňuje další úložný prostor ve středové konzole
Standardní výbavou všech verzí je nyní tepelné čerpadlo, které umožňuje účinnější vytápění kabiny a potenciální zvýšení dojezdu při jízdě za chladnějšího počasí
Ford vylepšuje Mustang Mach-E1 pro rok 2025 a nabízí zákazníkům více toho, co si žádají.
Tepelné čerpadlo pro optimalizaci spotřeby energie, zejména za chladného počasí a více prostoru v interiéru, se do nabídky Mustangu Mach-E pro modelový rok 2025 dostávají na základě zpětné vazby od zákazníků, kteří již zažívají zábavu a svobodu za volantem tohoto rebelského elektrického SUV.
Mustang Mach-E modelového roku 2025 hýří výraznou image díky třem novým zářivým barevným provedením exteriéru: modrá Velocity, Molten Magenta a Terrain Sand. Na přídi přibyl elegantní, černě lakovaný splitter a model GT se může pochlubit také novou sportovní černou přední maskou chladiče. Výrazné designy kol z lehkých slitin jsou nyní ještě dostupnější – základní modely jsou nyní vybaveny koly, která byla dříve exkluzivní pro výbavu Premium, a verze Premium nabízí volitelná 19palcová, černě lakovaná kola z lehkých slitin, která dodávají vozu výraznější vzhled.
„Za poslední čtyři roky jsme si vybudovali pevné vztahy s našimi zákazníky a na základě jejich zpětné vazby pokračujeme v modernizaci našich vozů,“ řekla Donna Dicksonová, hlavní inženýrka Mustangu Mach-E. „Snažíme se jim poskytnout co nejlepší verzi Mustangu Mach-E, a to znamená, že jim dáváme funkce, o které žádají, jako je nové tepelné čerpadlo a větší vnitřní prostor vpředu.“
Uvnitř vozu se kromě modernizovaného rozhraní SYNC 4A2 přesunul volič převodovky ze středové konzoly na sloupek řízení a ovládání stěračů a blinkrů se přesunulo na nový „Superstalk“. Tím se uvolnil další úložný prostor ve středové konzole a interiér tak působí čistším dojmem.
Tepelné čerpadlo umístěné v přední části Mustangu Mach-E umožňuje energeticky úspornější vytápění kabiny, což je výhodné zejména v chladnějším počasí. Snížením vybíjení baterie má tepelné čerpadlo potenciál přispět ke zvýšení dojezdu vozidla.
Plně elektrický Mustang Mach-E, vůbec první plně elektrický osobní vůz značky Ford, se v Evropě objevil v roce 2021 a v celém regionu se ho prodalo téměř 90 000 kusů3. Nejnovější aktualizace je součástí neustálého zaměření na nabídku modelu Mustang Mach-E, která odpovídá požadavkům zákazníků, ať už prostřednictvím aktualizací softwaru over-the-air, nebo hardwarových vylepšení.
# # #
1 Dojezd až 600 km na základě plného nabití vozu Mustang Mach-E s prodlouženým dojezdem. Odhadovaný dojezd podle celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP). Uvedené údaje slouží pro účely srovnatelnosti a měly by být porovnávány pouze s jinými vozidly testovanými podle stejných technických postupů. Skutečný dojezd se liší v závislosti na faktorech, jako je teplota, způsob jízdy, profil trasy, údržba vozidla, stáří a stav lithium-iontového akumulátoru.
2 Nenechejte se při jízdě rozptylovat a nepoužívejte přitom přenosná zařízení. Pokud je to možné, používejte systémy ovládané hlasem. Některé funkce mohou být zablokovány, pokud je vozidlo v chodu. Ne všechny funkce jsou kompatibilní se všemi telefony.
3 Podle údajů o prodeji společnosti Ford