Inovativní a stoprocentně digitální komunikace představuje charakter jednotlivých modelů v jejich vlastním virtuálním světě. MINI díky zcela novému vizuálnímu obsahu oslavuje nadšení z potěšení z jízdy na všech kanálech.

Nové edice MINI se v showroomech objeví na jaře 2022. Poprvé budou všechny nové ediční modely britského výrobce prémiových vozů s bohatou tradicí uvedeny na trh současně. Uvedení bude doprovázet neméně neotřelá forma komunikace. Mezinárodní kampaň pod heslem BIG LOVE představuje 3dveřové a čistě elektrické MINI Cooper SE (kombinovaná spotřeba elektřiny: 17,6–15,2 kWh/100 km podle WLTP; kombinované emise CO2: 0 g/km) a dále pak 5dveřové MINI a MINI Cabrio v edici Resolute, MINI Clubman v edici Untold a MINI Countryman v edici Untamed, přičemž každé z nich je v jejich vlastním virtuálním světě pojato jako individuální charakter.

Kampaň je postavena na takzvaném integrovaném přístupu, který v komunikaci se zákazníkem využívá všech komunikačních kanálů značky MINI. Množství formátů vizuálního obsahu zaměřených na prodejní trychtýř vytváří zcela novou podobu a MINI využívá vše od AR animací, příběhů a krátkých videí až po různé typy online reklamy a svůj obsah přesně cílí na digitální publikum. Inovativní přístup přijatý v rámci kampaně BIG LOVE umožňuje značce MINI ještě selektivněji oslovovat cílové skupiny na daných trzích a přesně se sladit s místními prioritami.

„Kampaň pro nové edice MINI je naším prvním velkým globálním projektem, který realizuje The Marcom Engine, nová evropská agenturní platforma BMW Group. Jedná se o první kompletní CGI produkci, která odráží zábavu, styl a téma BIG LOVE a představuje charaktery těchto jedinečných vozů,“ říká Sebastian Beuchel, vedoucí globálního managementu značky MINI.

„Ve spolupráci se společností Anomaly London, která pracuje na kreativním konceptu, s The Marcom Engine a také designovým studiem Man vs Machine, jež se vyznačuje zkušenostmi v oblasti výroby a realizace CGI, jsme se snažili vytvořit skutečně odvážnou, digitálně zaměřenou komunikaci, která by měla odezvu u co nejširšího publika bez ohledu na to, v jaké fázi nákupního procesu se nacházejí.“

Hlavními stavebními kameny kampaně jsou počítačově generované obrazy a virtuální animované filmy. Pomocí 3D počítačové grafiky jsou vytvářeny obrazy a filmy zobrazující detaily vozidla v prostředí překračujícím hranice reality.

Nové edice MINI hrají v krátkých animovaných filmech vždy hlavní roli. Každý model je představen a probuzen ve svém vlastním živém animovaném světě. Hrdinové filmů se prezentují svým exkluzivním designem a prvky výbavy, demonstrujícími charakteristický MINI pocit z jízdy jako v motokáře s nejmodernějšími vizuálními efekty, aniž by se vozy vůbec dotkly skutečné silnice.

„Naše kampaň vytváří virtuální svět pro nové edice MINI mimo každodenní realitu, ve kterém je v centru pozornosti jejich jedinečný charakter. Je plně animovaný a navržený v nezaměnitelném MINI stylu,“ říká Anita Skocic, vedoucí globálních marketingových kampaní. „Abychom divákům zprostředkovali onen jedinečný MINI pocit, používáme vysoce pokročilou technologii CGI, která posouvá hranice konvenčních forem zobrazení.“

Součástí kampaně je také spuštění online showroomu MINI, kde se fanoušci značky mohou interaktivně seznámit s novými edičními modely pomocí fotografií, videí a 360stupňových pohledů. Nové vozy si lze prohlédnout na digitální otočné plošině ze všech myslitelných perspektiv, a to jak v širokoúhlém celkovém obrazu, tak prostřednictvím detailních záběrů, které jasně ukazují všechny detaily. Showroom nových edičních modelů MINI bude spuštěn online na www.MINI.com a také na webových stránkách jednotlivých zemí. Kampaň mohou využít rovněž všichni dealeři MINI.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!