Značka CUPRA slaví své 4. výročí ambiciózní vizí pro rok 2022
Nekonvenční vyzývatel odhaluje plán CUPRA2, který ztělesňuje odvážné ambice, s nimiž značka vstoupí do nové dimenze
CUPRA letos hodlá zdvojnásobit počet prodaných vozů, výnosy z prodeje i globální síť CUPRA Masterů a showroomů CUPRA City Garage
Značka také oznámila dva nové modely CUPRA, které rozšíří její produktovou řadu na dvojnásobek
CUPRA učiní v roce 2022 další krok za hranice automobilového průmyslu spuštěním platformy Metahype, nového kooperativního prostoru v metaversu
V průběhu letošního roku bude spuštěn také projekt CUPRA2 Experience, který jako jeden z prvních kombinuje závodní zážitky z reálných a virtuálních světů
Praha, 22-02-2022 – CUPRA nikdy nepřestane posouvat své emocionální zážitky na ještě vyšší úroveň. Tento nekonvenční vyzývatel u příležitosti svého 4. výročí sdílí svou ambiciózní vizi pro nadcházející rok: CUPRA2. Značka na speciální on-line akci oznámila, že do její již rozšiřované produktové řady přibydou další dva nové modely. Kromě toho také přenese své emocionální zážitky do zcela nové dimenze spuštěním nové kooperativní platformy Metahype v metaversu.
CUPRA2: Ambiciózní vize pro rok 2022
„Naše 4. výročí je mimořádně významné. Naše plány pro rok 2022 zahrnují záměr zdvojnásobit naše prodeje, dvojnásobně zvýšit naše výnosy z prodeje a rozšířit naši prodejní síť na dvojnásobek. Proto naši ambici nazýváme CUPRA2,“ řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva značky CUPRA. „Před čtyřmi roky o nás hodně lidí pochybovalo, my jsme však o sobě žádné pochyby neměli. Letos znovu potvrdíme, že nic nedokáže zadržet náš nezastavitelný impulz.“
Značka CUPRA také hodlá zvětšit svou globální síť CUPRA Masterů a showroomů CUPRA City Garages na dvojnásobek, aby mohla poskytovat své jedinečné nabídky ještě většímu počtu členů Kmene CUPRA po celém světě.
Rozšíření produktové řady CUPRA na dvojnásobek
Griffiths také prozradil, že CUPRA v příštích dvou letech představí dva nové modely, čímž rozšíří své současné produktové portfolio na dvojnásobek. Tato informace přichází po loňském oznámení, že v roce 2024 přijde na trh CUPRA Tavascan, druhý 100% elektromobil značky po modelu CUPRA Born, a v roce 2025 bude následovat elektromobil inspirovaný studií UrbanRebel.
Metahype posouvá emocionální zážitky se značkou CUPRA na novou úroveň
Jádrem značky CUPRA jsou jedinečné emoce a v průběhu letošního roku začnou její emocionální zážitky existovat ve zcela novém prostoru, protože CUPRA vstoupí do metaversu.
„Metahype je naší interpretací tohoto nového vesmíru. Je to prostor založený na spolupráci. Značky, startupy a tvůrci obsahů v něm mohou pořádat rozmanitou škálu akcí a zážitků pro jednotlivce, a vytvářet tak kulturu a sdílet ji,“ dodal Griffiths. „Vstupem značky CUPRA do metaversu znovu potvrzujeme, že jsme značkou, která přesahuje hranice automobilového průmyslu.“
Platforma Metahype, vyvinutá v partnerství s oceňovanou kreativní společností VISYON, který je součástí koncernu Mediapro Group, je ve všech ohledech zaměřena na spolupráci. CUPRA se spojí s partnery z mnoha oblastí, aby inspirovala novou generaci. Prvním krokem budou partnerství se značkami ze světů hudby a zábavy, jakými jsou Primavera Sound nebo UBEAT. Griffiths v rozhovoru s celosvětově uznávanou futuristkou a generální ředitelkou společnosti Metaverse Cathy Hacklovou uvedl, že značky i jednotlivci budou moci prostřednictvím platformy Metahype prezentovat umělecká díla, jakými jsou nezaměnitelné tokeny NFT, předvádět digitální a fyzické produkty a vysílat různém multimediální obsahy.
CUPRA bude mít na této platformě vlastní centrum – místo, kde může vytvářet nové ohromující zážitky pro Kmen CUPRA v různých bodech zákaznické cesty.
„Virtuální světy poskytují značkám příležitost vytvářet zcela nové, pohlcující zážitky pro jejich současné i budoucí zákazníky. Metahype je pro značku CUPRA skvělá příležitost, jak inovativním a opravdu autentickým způsobem udržovat vztahy se svými komunitami,“ řekla Hacklová.
CUPRA2 Experience přináší motoristický sport v dosud nevídané podobě
CUPRA se však nespokojí pouze s nabídkou svých emocionálních zážitků v metaversu. CUPRA také ukázala zcela nový druh motoristického sportu, CUPRA2 Experience, který kombinuje reálné a virtuální světy.
„S naším elektromobilem UrbanRebel přinášíme světu jedinečné závodní zážitky CUPRA2 Experience, při nichž je to, co řídíte, reálné, ale to, co vidíte, je virtuální,“ vysvětlil Antonino Labate, ředitel pro strategii, obchodní rozvoj a provozní činnosti značky CUPRA. „Projektem CUPRA2 Experience otřeseme tradičními formáty motoristického sportu.“
Před spuštěním projektu CUPRA2 Experience nabídne CUPRA v aukci svůj první nezaměnitelný token NFT elektromobilu UrbanRebel. Úspěšný dražitel získá příležitost stát se jedním z prvních jezdců v závodech CUPRA2 Experience.
CUPRA slaví své 4. výročí a představením projektů Metahype a CUPRA2 Experience i ohlášením dvou nových připravovaných modelů znovu ukazuje, že je progresivní značkou, která se nikdy nezastaví.