• Facelift se dotkl také sportovní verze GSI

  • Má zcela nový motor a převodovku

  • Změn se dočkal také podvozek a interiér

 

Opel Insignia vždy byl alternativou pro ty, kteří z nějakého důvodu nechtěli jezdit Passatem, Mondeem, nebo třeba Mazdou 6. Nutno říci, že hlavně v kombinaci s motorem 2.0 CDTi je to auto, které se v bazarech příliš neohřeje. To samo o sobě dokazuje, že se jedná o dobře postavené a kvalitní auto.

 

O základních motorizacích se ale dnes bavit nebudeme. Možná si matně pamatujete, že to svého času vypadalo, že místo policejních Passatů bude součástí policejní flotily právě vrcholné provedení Insignie. Tehdy se jednalo o verzi OPC s motorem 2.8 V6 bi-turbo v kombinaci s 4×4.

 

Nové GSI, které prošlo faceliftem chvíli po základní řadě, takovými parametry sice neoplývá, na stranu druhou, ale mezigeneračně zhublo. I to je jeden z důvodů, proč teď pod kapotou najdete čtyřválec 2,0 l o výkonu 230 koní a točivém momentu 350 Nm, spojený s novým devítistupňovým měničovým automatem. Motor je vybaven systémem vypínání válců, aby bylo dosaženo ještě nižší spotřeby, a tedy i tabulkových emisí.

 

Protože se jedná o sportovní verzi, interiéru vévodí kůží obšité sportovní sedačky s novým designem, samozřejmostí jsou čtyřpístkové brzdy Brembo a přeladěné adaptivní tlumiče podvozku FlexRide s možností volby čtyř různých jízdních režimů.

 

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!