Značka Peugeot v České republice zakončila únorové prodeje na čtvrtém místě v žebříčku automobilek, v únoru 2020 registroval Peugeot v České republice 746 osobních a 185 lehkých užitkových vozů. S celkovým počtem 931 vozů dosáhl podílu na trhu 4,98 %, čímž se dostal mezi první čtyři automobilky na českém trhu. Celkově za první dva měsíce letošního roku Peugeot v ČR registroval 1639 vozů a i přes pokles oproti loňskému roku si s podílem na trhu 4,19 % drží 5. místo v pořadí automobilových značek.

„V následujících měsících očekáváme, že se vrátíme k rostoucímu trendu,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR a dodává: „Naše nové modely segmentu B mají velký potenciál. Nové SUV Peugeot 2008 jsme uvedli na trh v lednu a za pouhé dva měsíce registrujeme už 947 klientských objednávek. Velmi dobře si vede také Peugeot Rifter, u kterého zájem zákazníků překračuje výrobní kapacitu. Radost nám dělá také čerstvě zvolené evropské Auto roku, Peugeot 208. Od uvedení tento model nashromáždil už 661 klientských objednávek.“

Prodejní potenciál modelu Peugeot 208 se plně projevuje na největším trhu značky Peugeot, ve Francii, kde se stal nejprodávanějším vozem na trhu a umožnil značce Peugeot zaujmout druhý měsíc po sobě vedoucí pozici v rámci osobních vozů.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!