Renault se stává prémiovým partnerem Roland-Garros, poskytujícím elektrickou mobilitu.
Renault poskytne flotilu 100 elektrických vozů Renault Megane E-Tech.
Renault spouští „GIVE ME 5“, nový projekt společenské odpovědnosti značky věnovaný mladým generacím.
Značka chce podpořit rozšíření této sportovní disciplíny ve městech.

V rámci nové strategie značky se Renault rozhodl zefektivnit svá globální marketingová partnerství a zaměřit se na několik klíčových pilířů, které mohou nabídnout značnou přidanou hodnotu. Renault se nyní soustředí na sport, a to prostřednictvím dvou hlavních partnerství – ragby jako hlavní partner Francouzské ragbyové federace a nyní tenisu, kde je nově partnerem turnaje Roland-Garros.

Renault X Roland-Garros

Pařížský grandslam a výrobce Renault spojili své síly, aby napsali novou kapitolu své historie. Počínaje turnajem v roce 2022, který se bude konat od 16. května do 5. června, po dobu pěti let se Renault stává prémiovým partnerem Roland-Garros, jedné z nejprestižnějších sportovních akcí na světě.

Renault a Roland-Garros mají stejné kořeny, oba se zrodily ve Francii, mají silné mezinárodní ambice a sdílejí společné hodnoty „Made Of France“, vášeň a odvahu. Partnerství mezi společností Renault a Francouzskou tenisovou federací (FFT) bylo o to zřejmější, že své základy staví na dvou hlavních strategických pilířích obou značek: udržitelné mobilitě a společenské odpovědnosti.

Elektrická flotila

Renault a Roland-Garros sdílejí stejný záměr chovat se vždy odpovědněji, proto je udržitelná mobilita pro obě značky klíčová. Renault již urychluje svou transformaci s cílem stát se do roku 2030 plně elektrickou značkou v Evropě. Tento závazek s ohledem na udržitelnou mobilitu se jasně odráží ve vozovém parku 100 nových elektrických vozů Renault Megane E-Tech elektrický, které Renault poskytl pro French Open jako součást celkového vozového parku 160 vozidel.

„GIVE ME 5“

Současně s podpisem této partnerské smlouvy spouští Renault nový projekt společenské odpovědnosti značky věnovaný mladým generacím „GIVE ME 5“.

Jako první krok chce Renault podpořit tenis ve městech, a to renovací hřišť v příměstských oblastech s pomocí místních umělců. Do konce roku by měla být ve Francii otevřena dvě hřiště.

Aby pomohl financovat projekt „GIVE ME 5“, zavede Renault během turnaje Roland-Garros soutěž „Let Challenge“. Pokaždé, když podávaný míč zasáhne pásku sítě (angl. „let“ = nastává tehdy, pokud podávající hráč uvede míč do hry takovým způsobem, že míč zasáhne pásku sítě a dopadne do vymezeného prostoru soupeřovy poloviny dvorce. Podávající má nový míč a servis opakuje), což se během turnaje stane v průměru více než 2 000krát, věnuje Renault na tuto sociální iniciativu finanční částku.

Kromě toho značka pozve na Roland-Garros několik skupin dětí a teenagerů pocházejících ze znevýhodněného prostředí.

Aktivity na stadionu i mimo něj

V rámci této nové spolupráce a vůbec poprvé v historii Roland-Garros bude logo Renault umístěno na sítích pěti hlavních kurtů (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu a na kurtech č. 7 a 14) po celou dobu turnaje, od kvalifikačních kol až po finále.

Renault během turnaje počítá také se stánkem o rozloze 150 m2 uvnitř areálu Roland-Garros, kde se návštěvníci budou moci seznámit s elektrifikovanou nabídkou značky, s elektrickým Renault Megane E-Tech elektrický, prototypem Renault 5 a zcela novým Renault Austral, jehož veřejná světová premiéra se koná právě na Roland-Garros.

Fanoušci mobility a tenisu si budou moci vychutnat několik zážitků, které Renault během turnaje připraví.

Renault Green Line: každý, kdo bude chtít dojet na turnaj s nulovými emisemi, to bude moci díky Renaultu udělat. Carsharingová společnost ZITY by Mobilize nabídne svým zákazníkům možnost dojet na Roland-Garros a zaparkovat přímo u stadionu na jednom z pěti parkovacích míst ZITY. Noví zákazníci budou mít možnost využít speciální obchodní akce.

Linka Renault The Originals: od Atelieru Renault, vlajkové prodejny značky Renault na Champs-Elysées, budou mít tenisoví fanoušci možnost prožít jedinečný zážitek, neboť nastoupí do autobusu RATP z 30. let, který je odveze přímo na stadion.

Renault Electro-Pop Line: u příležitosti 50. výročí značky Renault 5 se proměnilo pět historických modelů, dovybavených 100% elektrickým motorem, do kterých budou moci fanoušci a hosté usednout, aby se dopravili na stadion Roland-Garros.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!