› Nová funkce Online objednání do servisu zjednodušuje komunikaci mezi majitelem vozu Škoda a autorizovanou servisní sítí
› Aplikace pomůže hlídat termíny – díky funkci Plánování návštěvy servisu se péče stává rutinní záležitostí
Škoda Auto pokračuje v digitalizaci zákaznické podpory na českém trhu. Digitální služby Škoda Connect nově doplňuje funkce Online objednání do servisu, která přináší novou úroveň komunikace mezi zákazníky a autorizovanými servisními partnery.
Digitalizace s přidanou hodnotou
Tato funkce umožňuje sjednat termín servisní prohlídky či opravy vozu z pohodlí domova či kanceláře snadno a rychle s pomocí mobilní aplikace MyŠkoda, případně počítače nebo tabletu. Mobilní aplikace MyŠkoda obsahuje všechny detaily o vozidle a zákazník je předá zvolenému servisu jedním stiskem tlačítka. Současně získá přístup k volným termínům a může si vybrat čas prohlídky podle svých potřeb. Během krátké doby dostane potvrzení o přijetí objednávky. V případě nečekaných událostí lze domluvený termín změnit. Autorizovaný servis díky datům z aplikace předem ví, na kterém vozidle bude pracovat.
„Online objednání do servisu potvrzuje všestranný přínos digitálních služeb Škoda Connect pro naše zákazníky. Ti nyní mohou z jednoho místa ovládat vzdálené funkce vozidla i komunikaci se servisní sítí v uživatelsky přátelském prostředí mobilní aplikace. Digitalizace zjednodušuje péči o vozidlo a přináší uživatelům vozů Škoda významnou přidanou hodnotu,“
vedoucí servisních služeb Škoda Auto pro český trh Jan Pícha.
Servisní péče ještě nikdy nebyla snadnější
Přístup prostřednictvím mobilní aplikace MyŠkoda mají uživatelé vozů vybavených online službami Škoda Connect, které jsou standardem u všech modelů Škoda uvedených na trh od roku 2019. Majitelé starších vozů si mohou stejně jednoduše zamluvit termín prohlídky na internetových stránkách Škoda Auto, případně na stránkách autorizovaného partnera. Stačí, když vyplní údaje o vozidle, a potvrzení dostanou textovou zprávou nebo e-mailem.
Služby Škoda Connect navíc pomohou i klientům, kteří by mohli na pravidelnou prohlídku zapomenout. Aktivují-li si funkci Plánování návštěvy servisu, jejich vůz posílá anonymizovaná technická data zvolenému servisnímu partnerovi, a ten se s termínem prohlídky aktivně ozve sám.
Nejširší síť autorizovaných servisů na území ČR
Obě funkce, Online objednání do servisu i Plánování návštěvy servisu, lze využít u všech 224 autorizovaných servisních partnerů Škoda Auto v České republice dle vlastního výběru. Kromě času zákazníků ušetří i administrativu servisu a nemálo papíru, neboť z objednávkového formuláře do informačního systému servisu se data přenášejí v digitální podobě. Zavedení těchto funkcí významně zvyšuje uživatelský komfort a přináší majitelům vozů Škoda úroveň komunikace odpovídající digitální éře.