Víceletá smlouva o spolupráci zahrnuje přes 40 evropských zemí
Dohoda přináší do modelů Kia, Hyundai a Genesis prodávaných v Evropě poprvé funkce infotainmentu ve voze, počínaje službou streamování zvuku ve voze.
Partnerství umožní prozkoumat další oblasti, jako je streamování videa, Wi-Fi Hotspot a další interaktivní funkce ve voze.

Společnosti HMG, které je značka Kia součástí a Vodafone Business dnes oznámily, že o několik let prodlužují stávající strategické partnerství s cílem poskytovat zákazníkům z více než 40 evropských zemí pokročilé služby palubní konektivity včetně streamování a infotainmentu.

V rámci rozšíření služeb bude Vodafone Business zajišťovat konektivitu na své globální platformě internetu věcí (IoT) a služby palubní konektivity CCS (Connected Car Services) pro miliony vozidel Kia, Hyundai a Genesis prodávaných v Evropě. HMG vloni zaznamenala v Evropě doposud nejvyšší roční prodeje, kdy zákazníkům předala bezmála 1,1 milionů vozidel. Dnešní oznámení podtrhuje odhodlání skupiny stát se lídrem v oblasti inovativních řešení mobility.

„Požitek z jízdy v podobě, v jaké jej dnes známe, se bude i nadále měnit, a my chceme kráčet v čele těchto změn. Vodafone je pro Skupinu HMG důvěryhodným partnerem a již dnes pomáhá zajišťovat konektivitu řidičů našich vozidel na základě relevantních informací v reálném čase,“ uvedl Haeyoung Kwon, viceprezident společnosti z Centra pro vývoj infotainmentu HMG. „Díky pokračování této partnerské spolupráce dokážeme naši vizi automobilového světa budoucnosti proměnit ve skutečnost. Již se těšíme na to, jak se bude tato partnerská spolupráce vyvíjet, abychom v rámci skupiny docílili skutečné mobility.“

Doplňuje Erik Brenneis, ředitel pro IoT ze společnosti Vodafone Business:
„Palubní konektivita se stává univerzální. Vodafone Business jako leader odvětví IoT dokáže nabídnout jedinečná a pokroková řešení na podporu všeobecného přijetí této technologie. Vodafone a HMG utvářejí budoucnost mobility v automobilovém světě již od roku 2018. Prodloužení této partnerské spolupráce znamená zlepšování prostředí pro miliony dalších zákazníků z celé Evropy.“

Zákazníci vozů Kia, Hyundai a Genesis v Evropě získají díky službě IoT Connectivity společnosti Vodafone Business rychlý a spolehlivý přístup k funkcím, jako je streamování audia/videa a Wi-Fi hotspoty.

Zákazníci HMG dále díky rozšíření partnerství budou moci přímo a automaticky získávat nové systémy dopravní bezpečnosti s on-line aktualizacemi dopravních informací v reálném čase včetně výstrah před možnými riziky, aniž by uživatel musel, byť jen na okamžik, pouštět volant z rukou. HMG využije silné stránky a geografický záběr přední globální platformy IoT od Vodafone Business, která již dnes obsluhuje 160 milionů připojení, s cílem poskytovat motoristům jednotnější prostředí a vyšší úroveň mobility napříč hranicemi.

O společnosti Vodafone

Vodafone je největším celoevropským a africkým telekomunikačním operátorem. Naším posláním je propojovat prostřednictvím technologií v zájmu lepší budoucnosti, abychom zvyšovali kvalitu života, digitalizovali klíčová odvětví a napomohli k formování inkluzivní a udržitelné digitální společnosti.

Poskytujeme mobilní služby a pevné připojení pro více než 300 milionů zákazníků v 17 zemích, jsme partnerem mobilních operátorů ve 46 dalších zemích a zastáváme roli světového leadera internetu věcí (IoT – Internet of Things), kdy propojujeme přes 160 milionů zařízení a platforem. Prostřednictvím firem Vodacom Financial Services a M-Pesa provozujeme největší finanční technologickou platformu v Africe, která poskytuje služby přes 56 milionům zákazníků v šesti zemích.

Jsme odhodláni omezovat dopady svých aktivit na životní prostředí tak, abychom do roku 2040 dosáhli nulových čistých emisí. Současně pomáháme zákazníkům do roku 2030 snížit jejich vlastní uhlíkové emise o 350 milionů tun. Činíme kroky ke snížení objemu odpadu ve formě zařízení a dosažení cíle opětovně využívat, prodávat nebo recyklovat 100 % odpadu vznikajícího v rámci naší sítě.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!