> S 1533 registracemi nových vozů obsadil Volkswagen v říjnu na českém trhu třetí místo mezi značkami
> Volkswagen s velkým odstupem dominuje evropskému trhu
> Říjnovými bestsellery byly modely Golf (470 vozů) a Tiguan (228 vozů)
> Mimořádně oblíbené jsou akční modely Limited Edition, People a R-Line People
Volkswagen se v říjnu vrátil mezi trojici nejúspěšnějších značek na českém trhu. K celkovému počtu 1533 registrací nových vozů značky Volkswagen přispěly především modely Golf (470 vozů) a Tiguan (228 vozů). Oba bestsellery jsou nabízeny za mimořádně výhodných podmínek v akčních verzích Limited Edition, People a R-Line People. Zákazníci mají na výběr také druhou generaci plug-in hybridního pohonu s dojezdem na elektřinu více než 100 kilometrů.
„Volkswagen se s výrazně modernizovanou produktovou řadou a mimořádně atraktivními akčními modely vrací na českém trhu zpátky na výsluní,“ říká Jakub Šebesta, vedoucí divize Volkswagen společnosti Porsche Česká republika, a dodává: „V říjnu se Volkswagen s 1533 registracemi posunul v pořadí značek s velkým náskokem na třetí místo před Toyotu. Věřím, že dalším zvyšováním atraktivity a rozšiřováním naší nabídky – například nedávno představeným rodinným SUV Tayron – budeme své postavení na českém trhu i nadále upevňovat.“
Nejprodávanějšími modely značky Volkswagen v říjnu na českém trhu byly tradiční bestsellery Golf a Tiguan. Letos modernizovaná modelová řada Golf slaví 50. výročí a v karosářských verzích hatchback a kombi Variant dosáhla na 470 registrací. Mezi zákazníky jsou velmi oblíbené akční varianty Limited Edition, People a R-Line People, jejichž ceny začínají již od 554 900 Kč. Tradiční všestrannost modelu Golf umocňuje druhá generace plug-in hybridního pohonu eHybrid, která umožňuje ujet na jedno nabití více než 100 kilometrů v režimu čistě elektrického pohonu. Golf se tak v každodenním provozu promění v elektromobil s nulovými lokálními emisemi, ale díky spalovacímu motoru nabízí současně také bezstarostnou mobilitu při cestování na velké vzdálenosti.
Druhým nejoblíbenějším modelem značky Volkswagen u českých zákazníků byl v říjnu Tiguan s 228 registracemi. Univerzálně využitelné kompaktní SUV vstoupilo v letošním roce na český trh ve své třetí generaci, která nabízí ještě více prostoru, komfortu a bezpečnosti ve spojení s řadou technických inovací. Stejně jako Golf je i Tiguan k dispozici s druhou generací plug-in hybridního pohonu eHybrid. Zákazníci si mohou sestavit Tiguan podle vlastních představ díky široké nabídce pohonů předních nebo všech kol a výbavových linií. Atraktivitu nabídky zvyšují akční modely Limited Edition, People a R-Line People s cenami již od 799 900 Kč.