• Fotbaloví fanoušci mohou pomocí natištěných kódů QR využívat výhodnější nabídky mobility
  • Šéf marketingu značky chce, „aby fotbaloví fanoušci v oblasti mobility vždy mysleli na Volkswagen“
  • Na tričkách je vyobrazen znak s mostem příslušného pořadatelského města

Uvidéme, jak tomu bude s ohledem na vývoj rošíření nákazy koronaviru, nicméně pokud vše poběží, jak má, již za necelých 100 dnů bude v Římě zahájeno úvodní utkání Mistrovství Evropy ve fotbale 2020 (UEFA EURO 2020). Turnaj nejlepších evropských jedenáctek se letos poprvé uskuteční ve dvanácti různých zemích, a to od 12. června do 12. července. Volkswagen jako oficiální partner turnaje pro mobilitu daruje fanouškům v pořadatelských městech tzv. Mobility Shirts. Tato trička s nápadným designem vypadají skvěle a navíc zajistí svým majitelům mobilitu.

Pokud si fanoušci naskenují svým chytrým telefonem natištěný kód QR, dostanou se na speciální webovou stránku značky Volkswagen. Jejím prostřednictvím mohou za výhodnějších podmínek využívat nabídky trvale udržitelné mobility. Obdrží například poukazy na služby sdílení jízdních kol nebo pronájem elektrické koloběžky. Volkswagen přitom spolupracuje s externími partnery.

„Chtěli bychom, aby fotbaloví fanoušci v oblasti mobility vždy mysleli na Volkswagen,“ říká šéf marketingu Volkswagenu Jochen Sengpiehl. Volkswagen využije fotbalový turnaj zejména k tomu, aby veřejnosti představil téma elektrické mobility a model ID.31, který uvádí na trh.

„Chceme však, aby nás lidé nevnímali pouze jako výrobce automobilů. Na ME chceme zdůraznit naši transformaci na poskytovatele služeb pro mobilitu. Pro nás je proto samozřejmostí, že jsme do našeho týmu pro EURO přizvali také partnerské firmy. Součástí našeho komplexního konceptu pro mobilitu budoucnosti jsou i alternativní dopravní prostředky – a mistrovství Evropy je teprve začátek.“

Tričko Mobility Shirt obdrží fotbaloví diváci, kteří se zaregistrují na stáncích Volkswagen v příslušných zónách pro fanoušky a sdělí své jméno, e-mailovou adresu a konfekční velikost. Fanoušci obdrží e-mail, že si mohou tričko vyzvednout. S výjimkou Baku budou trička k dispozici ve všech pořadatelských městech. V Mnichově, kde německý tým odehraje tři zápasy základní skupiny, a v Londýně bude Volkswagen zastoupen nejen v zóně pro fanoušky, ale také stánkem přímo na stadionu.

Na rukávech speciálně pro Volkswagen navrženého trička Mobility Shirt je umístěno jak oficiální logo turnaje UEFA EURO 2020, tak i logo značky Volkswagen. Mimořádně atraktivní je znak na hrudi. Do něj je vždy zakomponován známý most příslušného města, například v Mnichově je to Wittelsbacherbrücke, v Římě Ponte Sant’Angelo a v Londýně Tower Bridge. Mosty symbolizují nevšední propojení mezi pořadatelskými městy. V celé Evropě pořádaný turnaj má překonávat hranice a – v přeneseném smyslu – stavět mosty mezi národy.

Volkswagen je nejen partnerem turnaje pro mobilitu, podporuje také hned sedm národních fotbalových týmů, které se zúčastní mistrovství Evropy: Německo, Francii, Švýcarsko, Rakousko, Dánsko, Finsko a Rusko. poznámka k ID.3: Vozidlo se v Evropě zatím neprodává.

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!