• Poslední kompaktní BMW s pohonem zadních kol je okruhová raketa

  • M2 CS má výkon 450 koní a na stovku zrychlí za 4 sekundy

  • Bude jich jen 2200 a cena začíná u 2,4 milionu

 

Rozlučka s kompaktními BMW s pohonem zadních kol vzniká v limitované edici 2200 kusů a je to opravdu pořádná předvánoční nadílka. BMW M2 CS (zkráceně Clubsport) je vylepšená verze už docela dost ostrého modelu M2. Dostala motor z BMW M3/M4 a ten má teď výkon 450 koní (o 40 koní víc než M2 Competition) a točivý moment 550 Nm. Se standardně dodávaným šestistupňovým manuálem zrychlí na 100 km/h za 4,2 sekundy, s příplatkovou dvouspojkovou převodovkou trvá zrychlení jen čtyři sekundy. Obě provedení mají omezovač rychlosti posunutý na 280 km/h.

 

Proti běžně dostupné M2 má limitovaná edice standardně 19″ kola. Ráfek pro přední nápravu váží jen 9 kg, pro zadní necelých 10 kg. Samozřejmostí je pak samosvorný diferenciál vzadu a nechybí ani adaptivní podvozek a také nový odlehčený výfuk s výraznějším zvukem. BMW připravilo také nové brzdy, které mají ještě lépe snášet okruhové nasazení. Ve výbavě je také plno karbonových doplňků a funkčních či jen estetických detailů.

 

V sousedním Německu začíná cena BMW M2 CS na částce 95 000 eur, což je zhruba 2,4 milionu korun. I přes ostřejší charakter a uzpůsobení pro okruhové dovádění má být ale i tahle M2 stále ještě použitelná v běžném provozu.

 

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!