Kompaktní kombík od Subaru prošel omlazením, a také změnou v oblasti pohonné jednotky. Pokud jsme byli zvyklí na benzínovou přeplňovanou šestnáctistovku, tak nyní má Levorg pod kapotou atmosférický benzínový dvoulitr. Jak je rozdíl mezi předchozím a stávajícím agregátem? Zásadní otázka, kolem které se bude točit tento test, protože vše ostatní je nám tak nějak povědomé.

 

Třeba skutečnost, že je Levorg vybaven systémem Eyesight, díky kterému má řidič „nad sebou“ velmi schopného elektronického anděla strážného. Nebo jinak a bez eufemismu, díky kterému má řidič k dispozici velmi široké spektrum bezpečnostních systémů.

 

Po prvních kilometrech za volantem lze říct, že se auto posunulo nejenom co do motoru, ale také do jízdních vlastností, je citelně komfortnější, tam kde se dalo dříve mluvit o sportovní tuhosti bychom dnes spíše debatovali nad cestovním pohodlím na dlouhé trasy. Ovšem – jak snadno prokázala první projížďka klikatými okreskami – stále s nadšením pro jízdu v zatáčkách.

 

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej!