- Dvoudveřová verze Club Cab a čtyřdveřová Double Cab
- V nabídce manuál i automat
- Nový systém Super-Select II
- Moderní motor plnící emisní normy
- Atraktivní vzhled s ostře řezanými rysy
- Oproti předchůdci kultivovanější motor
- Velmi schopný pohon všech kol
- Spotřeba
- Nájezdový úhel pod zadkem, díky konzole s tažným zařízením
- Robusnost, při manévrování v terénu či parkování
Velké auto. Mitsubishi L200 je velké auto, to poznáte zejména v terénu, pokud vyrazíte do lesa mezi stromy, na úzké cesty zarýsované do skal, vnější rozměry mohou být v určitém ohledu limitující. Bez limitů jsou na druhou stranu terénní schopnosti, auto může jet ve velni náročném terénu už v základním nastavení, prostě tak, jak to něj sednete.
Pokud začnete volit ovladačem, hrát si s redukcí a uzávěrkou mezinápravového diferenciálu, posunuje schopnost průjezdu auta tak daleko, že patrně dříve vy ztratíte nervy jet tak drsnou krajinou, než L200 dojde dech a schopnost vybraným Mordorem projíždět.
Síla na všechna čtyři kola (anebo ta zadní, pokud budete chtít) jde přes šestistupňový manuál od 2,3litrového přeplňovaného čtyřválce DI-D s výkonem 150 koní. Točivý moment 400 Nm v rozmezí 1750 a 2250 otáček za minutu umí s víc jak dvě tuny těžkým autem hýbat, a to i v případě, že na korbu naložíte velký náklad. Očekávat sprinterskou dynamiku asi nelze v případě plně naloženého vozu (uveze 1005 kg) a s taženým přívěsem (umí 3100 kg), ale od rychlých přesunů tady tohle auto není.
Náklad na korbě lze upevnit prostřednictvím kotevního systému, „naše“ auto mělo sníženou transportní kapacitu díky schránkám, které plnily funkci uzamykatelného zavazadlového prostoru. Vůz neměl stahovací roletu přes celý nákladový prostor, dvě schránky na bocích pak s uzavíratelnými víky přišly vhod jako ochrana proti nenechavcům.
Jestli je relevantní hovořit o vzhledu u ryze praktické dodávky? Určitě, dnes už pick-upy nejsou jen o těžké práci, je tady jistě klientela, která dá i na vizuální prezentaci a v této kategorii L200 umí nabídnout zajímavou alternativu ke konvenčněji vypadající konkurenci.
V terénu, jak bylo řečeno, zvládá L200 jezdit jako nůž máslem, ale jak je na tom na silnici? Vrhat se s ním do zatáček jako s malým hatchbackem samozřejmě nelze, ale podvozek je příjemně naladěn na komfortní notu, s autem se dá vlastně na asfaltu jezdit docela slušně.
Na trhu je i verze Club Cab se dvěma dveřmi a omezenějším zadním prostorem, my jsme jezdili v Mitsubishi L200 Double Cab s plnohodnotnou kabinou pro čtyři lidi a ta startuje na částce 623 347 Kč bez DPH (754 420 Kč s DPH), na opačném konci nabídky pak stojí auto v plné výbavě za 788 967 Kč bez DPH (954 650 Kč s DPH).
- Pohon: šestistupňový manuál, pohon vech kol
- Výkon: 110 kW/150 k
- Zavazadelník: 1520 x 1470 x 475 mm
- Spotřeba: 7,5 l/ 100 km
- Cena: od 754.420 Kč